We hopen natuurlijk dat je enorm tevreden bent met onze producten. Maar we begrijpen dat er soms problemen kunnen ontstaan met jouw bestelling. Geen zorgen, we staan klaar om je te helpen! Als je problemen ondervindt of een klacht hebt, kun je dit aan ons melden door het onderstaande formulier in te vullen. We streven ernaar om binnen 7 werkdagen te reageren en samen naar een passende oplossing te zoeken.
Je kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen via de beschikbare contactgegevens. We staan klaar om naar je te luisteren en je verder te helpen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we willen er alles aan doen om eventuele problemen op te lossen.

Als we er, ondanks onze inspanningen, niet in slagen om tot een bevredigende oplossing te komen, willen we je graag laten weten dat we de kwestie kunnen voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit platform biedt een neutrale omgeving waar geschillen kunnen worden beslecht.
Je kunt het Europees ODR Platform bereiken via deze link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
We hopen echter dat we altijd samen een passende oplossing kunnen vinden zonder de noodzaak van externe bemiddeling. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt met onze producten en service.